preloader
Salgın baskı sektörünün yaratıcılığını artırdı
Covid salgını sektörlerin iş yapma biçimini de değiştirdi. Türkiye’de 9 milyar dolarlık büyüklüğe sahip olan baskı ve endüstriyel reklamcılık sektörü de değişim yaşadı.
1-2 Pass Baskıda Solmama Beklentisi
Bugünler'de yeni pazarlama trendi, bundan yıllar önce ülkemizde Optimum Digital firmasının yapıp başardığı, Tayvanlıların yüksek pigmentasyonlu boyaları ile Tek pass ve 2 pass baskı yapmak. Tabi bu trend uygulamada bazı yanlışlar taş
Dünden Bugüne Türkiye’de Reklam Sektörü
Türkiye’de reklamcılık Balkan Savaşı’ndan önce istanbul’da David Samanon tarafından başlatılmıştır. O dönemde işletmelerden alınan reklamlar, bir altın lira karşılığı bir aya yakın süre ile devamlı yayınlanırdı.